NOVOTNÝ, Petr. Konstruktivismus v dalším vzdělávání učitelů. In Profesní růst učitele. Brno: Konvoj, 2002, s. 217-219. ISBN 80-7302-039-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Konstruktivismus v dalším vzdělávání učitelů
Název anglicky Constructivism in further education of teachers
Autoři NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Profesní růst učitele, s. 217-219, 2002.
Nakladatel Konvoj
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/02:00006641
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-7302-039-4
Klíčová slova anglicky teacher; education; constructivism
Štítky constructivism, Education, teacher
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 20. 5. 2003 15:59.
Anotace
Článek ukazuje, jaké možnosti nabízí konstruktivismus k posílení efektu učitelského vzdělávání.
Anotace anglicky
The paper describes posibilities of improvement of teacher education through constructivism.
Návaznosti
GP406/02/P121, projekt VaVNázev: Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele
Investor: Grantová agentura ČR, Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 00:09