NOVOTNÝ, Petr. Konstruktivismus v dalším vzdělávání učitelů (Constructivism in further education of teachers). In Profesní růst učitele. Brno: Konvoj. p. 217-219. ISBN 80-7302-039-4. 2002.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Konstruktivismus v dalším vzdělávání učitelů
Name (in English) Constructivism in further education of teachers
Authors NOVOTNÝ, Petr (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Brno, Profesní růst učitele, p. 217-219, 2002.
Publisher Konvoj
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/02:00006641
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 80-7302-039-4
Keywords in English teacher; education; constructivism
Tags constructivism, Education, teacher
Changed by Changed by: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Changed: 20/5/2003 15:59.
Abstract
Článek ukazuje, jaké možnosti nabízí konstruktivismus k posílení efektu učitelského vzdělávání.
Abstract (in English)
The paper describes posibilities of improvement of teacher education through constructivism.
Links
GP406/02/P121, research and development projectName: Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele
Investor: Czech Science Foundation, On present practice and some possibilities of development of teachers work
PrintDisplayed: 19/4/2024 23:12