JŮVA, Vladimír. Einige Tendenzen in der Entwicklung des humanwissenschaftlichen Teils der GrundschullehrerInnenausbildung in der Tschechischen Republik. Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.). In Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich. 1. vyd. Frankfurt am Main ad.: Peter Lang, 2002, s. 293-296. Schule - Wissenschaft - Politik, Band 15. ISBN 3-631-38328-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Einige Tendenzen in der Entwicklung des humanwissenschaftlichen Teils der GrundschullehrerInnenausbildung in der Tschechischen Republik
Název anglicky Some tendency in teachers education for primary school in social sciences in Czech Republic
Autoři JŮVA, Vladimír.
Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.).
Vydání 1. vyd. Frankfurt am Main ad. Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich, s. 293-296, Schule - Wissenschaft - Politik, Band 15, 2002.
Nakladatel Peter Lang
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 3-631-38328-1
Klíčová slova anglicky teachers education; primary school; social sciences; Czech Republic; Austria
Štítky Austria, Czech Republic, primary school, Social Sciences, teachers education
Změnil Změnil: doc. PhDr. Vladimír Jůva, CSc., učo 1058. Změněno: 19. 5. 2003 13:30.
Anotace
Erwartete Änderungen des humanwissenschaftlichen Teils der GrundschullehrerInnenausbildung im Hinblick auf den geplanten EU-Betritt der Tschechischen Republik
Anotace anglicky
Expectation and changes in teachers education for primary school in social sciences in Czech Republic
Návaznosti
LS20006, projekt VaVNázev: Podpora práce učitelů
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Podpora práce učitelů
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 06:51