C
2002
Kritische Stellungnahme zu den aktuellen Curricula für den humanwissenschaftlichen Bereich
JŮVA, Vladimír and Hana HORKÁ
Basic information
Original name
Kritische Stellungnahme zu den aktuellen Curricula für den humanwissenschaftlichen Bereich
Name in Czech
Kritický pohled na aktuální kurikulum společenskovědní oblasti
Name (in English)
Critical standpoint for topical curriculum in social sciences
Authors
JŮVA, Vladimír (203 Czech Republic, guarantor) and
Hana HORKÁ (203 Czech Republic)
Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.).
Edition
1. vyd. Frankfurt am Main ad. Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich, p. 181-200, Schule - Wissenschaft - Politik, Band 15, 2002
Other information
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Austria
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/02:00024516
Organization unit
Faculty of Education
Keywords in English
teachers education; primary school; social sciences; Czech Republic; Austria
Tags
International impact, Reviewed
V originále
Erwartete Änderungen des humanwissenschaftlichen Teils der GrundschullehrerInnenausbildung im Hinblick auf den geplanten EU-Betritt der Tschechischen Republik
In Czech
Očekávané změny společenskovědní části vzdělání učitelů základní školy s ohledem na vstup ČR do EU
In English
Expectation and changes in teachers education for primary school in social sciences in Czech Republic
Links
GA406/96/1102, research and development project | Name: Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků | Investor: Czech Science Foundation, Development of activity, independence and creativity of pupils |
|
Displayed: 11/11/2024 08:14