C
2002
Edukativní význam hry a zážitku v postmoderní společnosti
NĚMEC, Jiří
Základní údaje
Originální název
Edukativní význam hry a zážitku v postmoderní společnosti
Název anglicky
Educational Meaning of the Game and Experience in the Post-modern Society
Vydání
1. vyd. Brno, Studie z teorie a metodiky výchovy, s. 92-101, Katedra pedagogiky ve spolupráci s MSD, spol.s.r.o, 2002
Nakladatel
Katedra peadgogiky PdF MU v Brně; MSD, spol. s.r.o.
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/02:00007094
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
game; post-modern; educational experience; teachers; methodology
V originále
Text tvoří ucelenou kapitolou v knize Studie z teorie a metodiky výchovy. Seznamuje čtenáře s významem hry a výchovy prožitkem ve společnosti, která bývá označována jako postmoderní. Text je určen budoucím učitelům a v závěru jsou uvedeny praktické ukázky her s metodickým rozborem.
Anglicky
The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the Education. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainly for the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.
Návaznosti
GA406/99/P063, projekt VaV | Název: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí | Investor: Grantová agentura ČR, Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí |
|
Zobrazeno: 3. 11. 2024 22:54