STŘELEC, Stanislav. Teorie a metodika výchovy-pojetí předmětu (The theory and methodology of education-the conception of subject). In Studie z teorie a metodiky výchovy. Brno: MSD, s.r.o., 2002, p. 9-13, 150 pp. ISBN 80-86633-00-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Teorie a metodika výchovy-pojetí předmětu
Name (in English) The theory and methodology of education-the conception of subject
Authors STŘELEC, Stanislav (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Brno, Studie z teorie a metodiky výchovy, p. 9-13, 150 pp. 2002.
Publisher MSD, s.r.o.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/02:00007099
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-86633-00-4
Keywords in English theory;metodology;edukation;conception;subject
Tags conception, edukation, metodology, subject, theory
Changed by Changed by: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Changed: 5/3/2011 17:21.
Abstract
Koncepce vyučovacího předmětu-Teorie a metodika výchovy.Studie seznamují budoucí edukátory s teoretickými a teoreticko-metodickými východisky důležitými pro výchovné utváření jedince, a to v individuálních i prosociálních kontextech.
Abstract (in English)
The theory and metodology of edukation-the conception of subject.The study is considered to be an introduction for the prospective teachers and ains its attention to theoretical and methodological concepts concerning the of educations formation personality in individual and socializing contexts.
Links
GA406/96/1102, research and development projectName: Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků
Investor: Czech Science Foundation, Development of activity, independence and creativity of pupils
PrintDisplayed: 3/5/2024 20:42