D
2002
Vliv globalizace na tvorbu hodnoty
STEHLÍK, Antonín
Základní údaje
Originální název
Vliv globalizace na tvorbu hodnoty
Název anglicky
The imapct of globalization on the value creation
Autoři
STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Firma a konkurenční prostředí, s. 270-277, 2002
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/02:00007454
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
virtualization; globalization; internet; new economy
V originále
Uplatnění informační a komunikačních technologií formuluje nové výzvy jak pro stranu nabídky, tak i poptávky. Tento impuls je vyvolaný především využitím internetu v podmínkách globalizujících se trhů. Fenomén nehmotného světa bitů dává hmotnému světu a tvorbě hmotných produktů novou dynamiku a novou podobu. Stojí na prahu nové ekonomiky, ekonomiky elektronického obchodování a virtualizace hmotné výroby. Článek pojednává o tvorbě hodnoty při takto změněné infrastruktuře.
Anglicky
The use of information and communication technology builds up new challenges for both supply and demand side. This impulse was caused by the Internet applications in the globalization. The phenomenon of the intangible world of bits and bytes gives the tangible world new dynamics and change it's face. We are standing at the beginning of the new economy the economy of the e-business age and virtualization. The aim of this article is just the value creation under such changing infrastructure.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaV | Název: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku | Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku |
|
Zobrazeno: 5. 11. 2024 04:26