NOVOTNÝ, Jiří. Marketingová analýza lidských zdrojů. In Systémové řízení. 1. vyd. Brno: Vydavatelství MU Brno. s. 362-366. ISBN 80-210-2831-9. 2002.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingová analýza lidských zdrojů
Název anglicky Marketing analysis of human resources
Autoři NOVOTNÝ, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Systémové řízení, od s. 362-366, 5 s. 2002.
Nakladatel Vydavatelství MU Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/02:00007606
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-2831-9
Klíčová slova anglicky personal marketing; human resources; enterprises; analysis;
Štítky analysis, enterprises, human resources, personal marketing
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc., učo 785. Změněno: 15. 1. 2007 11:07.
Anotace
Transformace českého národního hospodářství přinesla změny v olasti lidských zdrojů podniků. Jak ukázaly provedené výzkumy změny lze popsat protřednictvím ukazatelů personálního marketingu.
Anotace anglicky
The transfomation of the czech national economy brought changes in human resources of enterprices. The researches showed that changes can be described trough the indicators of personal marketing.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 09:23