NOVOTNÝ, Jiří. Marketingová analýza lidských zdrojů (Marketing analysis of human resources). In Systémové řízení. 1st ed. Brno: Vydavatelství MU Brno, 2002, p. 362-366. ISBN 80-210-2831-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketingová analýza lidských zdrojů
Name (in English) Marketing analysis of human resources
Authors NOVOTNÝ, Jiří (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Brno, Systémové řízení, p. 362-366, 5 pp. 2002.
Publisher Vydavatelství MU Brno
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/02:00007606
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-210-2831-9
Keywords in English personal marketing; human resources; enterprises; analysis;
Tags analysis, enterprises, human resources, personal marketing
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc., učo 785. Changed: 15/1/2007 11:07.
Abstract
Transformace českého národního hospodářství přinesla změny v olasti lidských zdrojů podniků. Jak ukázaly provedené výzkumy změny lze popsat protřednictvím ukazatelů personálního marketingu.
Abstract (in English)
The transfomation of the czech national economy brought changes in human resources of enterprices. The researches showed that changes can be described trough the indicators of personal marketing.
Links
GA402/00/0368, research and development projectName: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Czech Science Foundation, Multi-factor analysis of company successfulness
PrintDisplayed: 7/7/2024 22:24