C 2002

Předpoklady utváření dovedností učitele kooperovat s rodiči žáků

STŘELEC, Stanislav

Basic information

Original name

Předpoklady utváření dovedností učitele kooperovat s rodiči žáků

Name (in English)

The presumptions for forming teacher's skills to cooperate with parents of pupils

Authors

STŘELEC, Stanislav (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Brno, Švec Vlastmil aj.Cesty k učitelské profesi:utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, p. 184-202, 18 pp. Paido.edice pedagogické literatury, 2002

Publisher

Paido-edice pedagogické literatury

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/02:00007656

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-7315-035-2

Keywords in English

presumptions;teacher's skills;forming;cooperation;teacher's;parents of students
Změněno: 29/5/2009 08:48, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.

Abstract

V originále

Taktory ovlivňující proces utváření dovedností učitele kooperovat s rodiči žáků

In English

The faktors influencing the process of forming teacher's skills to cooperate with parents of pupils.

Links

GA406/98/1375, research and development project
Name: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure