C
2002
Dovednost diagnostikovat a ovlivňovat žákovskou prekoncepci učiva
TRNA, Josef
Základní údaje
Originální název
Dovednost diagnostikovat a ovlivňovat žákovskou prekoncepci učiva
Název anglicky
The pedagogical skills of diagnostics and influence on students preconception
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, od s. 257-270, 14 s. 2002
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/02:00007752
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
preconception; pedagogical skills; diagnostics; influence
V originále
Žákovské prekoncepce a učitelské dovednosti diagnostikovat tyto prekoncepce. Použitím teorií prekoncepcí realizovat ovlivňování prekoncepcí ve výuce. Osvojování učitelských dovedností jak zjišťovat a působit na žákovské prekoncepce.
Anglicky
Students preconceptions and teacher skills to diagnose these preconceptions. By using theories of preconceprions realise influences on preconceptions in teaching. Training of teachers skills how to diagnose and influence for students preconcepces.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV | Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury | Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury |
|
Zobrazeno: 13. 11. 2024 11:31