Detailed Information on Publication Record
2002
Dovednost diagnostikovat a ovlivňovat žákovskou prekoncepci učiva
TRNA, JosefBasic information
Original name
Dovednost diagnostikovat a ovlivňovat žákovskou prekoncepci učiva
Name (in English)
The pedagogical skills of diagnostics and influence on students preconception
Authors
TRNA, Josef (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Brno, Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, p. 257-270, 14 pp. 2002
Publisher
Paido
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/02:00007752
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-7315-035-2
Keywords in English
preconception; pedagogical skills; diagnostics; influence
Tags
Reviewed
Změněno: 12/5/2009 19:04, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Žákovské prekoncepce a učitelské dovednosti diagnostikovat tyto prekoncepce. Použitím teorií prekoncepcí realizovat ovlivňování prekoncepcí ve výuce. Osvojování učitelských dovedností jak zjišťovat a působit na žákovské prekoncepce.
In English
Students preconceptions and teacher skills to diagnose these preconceptions. By using theories of preconceprions realise influences on preconceptions in teaching. Training of teachers skills how to diagnose and influence for students preconcepces.
Links
GA406/98/1375, research and development project |
|