HORKA, Hana. Mikrovýstupy jako prostředek intervence do dovednostní struktury studenta. In Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností. první. Brno: Paido. s. 119-126. edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-035-2. 2002.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mikrovýstupy jako prostředek intervence do dovednostní struktury studenta
Název anglicky Microteaching as a tool for intervention into pedagocical skils teachers students
Autoři HORKA, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, od s. 119-126, 8 s. edice pedagogické literatury, 2002.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/02:00019718
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7315-035-2
Klíčová slova anglicky microteaching; pedagogical skils; intervention; reflection
Štítky intervention, microteaching, pedagogical skils, reflection
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 1. 6. 2009 17:52.
Anotace
Ve staťi jsou zobecněny zkušenosti z počátečních etap osvojování pedagogických dovedností. Je zhodnocen přínos mikrovýstupů jako prostředku do dovednostní struktury studentů učitelství.
Anotace anglicky
In the study are generalized our experiences concerning developement of pedagogical skils. It is evaluated microteaching as a tool for intervention into pedagocical skils teachers students.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 21:22