FILOVÁ, Hana. Intervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy. In Spolupráca univerzity a škol (Zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie "Cvičný učitel"). Banská Bystrica: Pedagogická fakulty Univerzity Mateja Bela a Vzdelávacia nadácia Jana Husa, 2002, s. 151-160. ISBN 80-8055-638-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy
Název anglicky Teacherś Educators Intervention into Process the Pedagogical Skills Developing of the Primary SchoolsTeacher Students
Autoři FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání Banská Bystrica, Spolupráca univerzity a škol (Zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie "Cvičný učitel"), od s. 151-160, 10 s. 2002.
Nakladatel Pedagogická fakulty Univerzity Mateja Bela a Vzdelávacia nadácia Jana Husa
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14330/02:00007815
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 80-8055-638-5
Klíčová slova anglicky intervention; pedagogical skills; teacher's educators; cooperaive teacher; teachers of the primary school
Štítky cooperaive teacher, intervention, pedagogical skills, teacher's educators
Změnil Změnil: doc. Ing. Michal Brandejs, CSc., učo 2116. Změněno: 9. 9. 2007 11:30.
ID=486868
Anotace
Příspěvek se zabývá úlohou cvičného učitele v procesu rozvoje pedagogických dovedností studentů na pedagogické praxi s důrazem na jeho peer-kompetenci.
Anotace anglicky
The article deals with the rolle of the cooperative teacher in the process the pedagogical skills developing of the primary school teacher students.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:48