Detailed Information on Publication Record
2002
Intervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy
FILOVÁ, HanaBasic information
Original name
Intervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy
Name (in English)
Teacherś Educators Intervention into Process the Pedagogical Skills Developing of the Primary SchoolsTeacher Students
Authors
FILOVÁ, Hana (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Banská Bystrica, Spolupráca univerzity a škol (Zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie "Cvičný učitel"), p. 151-160, 10 pp. 2002
Publisher
Pedagogická fakulty Univerzity Mateja Bela a Vzdelávacia nadácia Jana Husa
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14330/02:00007815
Organization unit
Faculty of Informatics
ISBN
80-8055-638-5
Keywords in English
intervention; pedagogical skills; teacher's educators; cooperaive teacher; teachers of the primary school
Změněno: 9/9/2007 11:30, doc. Ing. Michal Brandejs, CSc.
V originále
Příspěvek se zabývá úlohou cvičného učitele v procesu rozvoje pedagogických dovedností studentů na pedagogické praxi s důrazem na jeho peer-kompetenci.
In English
The article deals with the rolle of the cooperative teacher in the process the pedagogical skills developing of the primary school teacher students.
Links
GA406/98/1375, research and development project |
|