FILOVÁ, Hana. Intervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy (Teacherś Educators Intervention into Process the Pedagogical Skills Developing of the Primary SchoolsTeacher Students). In Spolupráca univerzity a škol (Zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie "Cvičný učitel"). Banská Bystrica: Pedagogická fakulty Univerzity Mateja Bela a Vzdelávacia nadácia Jana Husa, 2002, p. 151-160. ISBN 80-8055-638-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Intervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy
Name (in English) Teacherś Educators Intervention into Process the Pedagogical Skills Developing of the Primary SchoolsTeacher Students
Authors FILOVÁ, Hana (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Banská Bystrica, Spolupráca univerzity a škol (Zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie "Cvičný učitel"), p. 151-160, 10 pp. 2002.
Publisher Pedagogická fakulty Univerzity Mateja Bela a Vzdelávacia nadácia Jana Husa
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14330/02:00007815
Organization unit Faculty of Informatics
ISBN 80-8055-638-5
Keywords in English intervention; pedagogical skills; teacher's educators; cooperaive teacher; teachers of the primary school
Tags cooperaive teacher, intervention, pedagogical skills, teacher's educators
Changed by Changed by: doc. Ing. Michal Brandejs, CSc., učo 2116. Changed: 9/9/2007 11:30.
ID=486868
Abstract
Příspěvek se zabývá úlohou cvičného učitele v procesu rozvoje pedagogických dovedností studentů na pedagogické praxi s důrazem na jeho peer-kompetenci.
Abstract (in English)
The article deals with the rolle of the cooperative teacher in the process the pedagogical skills developing of the primary school teacher students.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 17/5/2024 13:02