J 2002

The Role of Parents as Educational and Social Partners of Schools in the Czech Republic: legislation and media analysis

RABUŠICOVÁ, Milada a Kateřina TRNKOVÁ

Základní údaje

Originální název

The Role of Parents as Educational and Social Partners of Schools in the Czech Republic: legislation and media analysis

Autoři

RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant) a Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

European Educational Research Journal, 2002, 1474-9041

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/00216224:14210/02:00007845

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

parents; schools; partners; media analysis; legislation analysis; The Czech Republic

Štítky

legislation analysis, media analysis, parents, partners, schools, the Czech Republic
Změněno: 29. 5. 2003 16:08, Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.

Anotace

V originále

The article presents results of the first stage of a three year research project on the role of parents as educational and social partners of the school in the Czech Republic.

Návaznosti

GA406/01/1077, projekt VaV
Název: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Zobrazeno: 18. 11. 2024 19:05