Informační systém MU
VLČKOVÁ, Kateřina. Nepřímé strategie učení cizímu jazyku. Brno: FF MU, 2003, 120 s. diplomová práce.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nepřímé strategie učení cizímu jazyku
Název anglicky Indirect foreign language learning strategies
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, 120 s. diplomová práce, 2003.
Nakladatel FF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/03:00011329
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky foreign language learning strategies; metacognitive; affective and social learning strategies; research into usage of learning strategies
Štítky foreign language learning strategies, metacognitive
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 26. 5. 2009 16:36.
Anotace
Nepřímé strategie učení cizímu jazyku jsou postupy, které přispívají k učení cizímu jazyku nepřímo. Jedná se o metakognitivní (plánování, monitorování, organizace učení atd.), afektivní (práce s emocemi, sebepovzbuzování aj.) a sociální strategie (učení prostřednictvím interakce s ostatními). Používání těchto strategií bylo zkoumáno u studentů šesti a čtyřletého gymnázia.
Anotace anglicky
Indirect foreign language learning strategies are strategies indirect contributing to the effective foreign language learning. The theses devide them into 3 groups: metacognitve, affective and social learning strategies. The research were conducted onto use of these strategies by students at the upper secondary level. Some factors with influence on the use of learning strategies were identified too.
Návaznosti
GA406/02/1247, projekt VaVNázev: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Zobrazeno: 30. 4. 2024 12:27