VLČKOVÁ, Kateřina. Nepřímé strategie učení v procesu učení cizím jazykům (Zpráva z výzkumného šetření) (Indirect foreign language learning strategies (Report on research)). Pedagogické spektrum. Bratislava: Štátny pedagogický ústav, 2003, XII, 5-6, p. 61-68. ISSN 1335-5589.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Nepřímé strategie učení v procesu učení cizím jazykům (Zpráva z výzkumného šetření)
Name (in English) Indirect foreign language learning strategies (Report on research)
Authors VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Pedagogické spektrum, Bratislava, Štátny pedagogický ústav, 2003, 1335-5589.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/03:00011331
Organization unit Faculty of Education
Keywords in English indirect learning strategies - foreign languages
Changed by Changed by: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Changed: 10/2/2005 13:59.
Abstract
Zpráva z výzkumu používání metakognitivních, sociálních a afektivních strategií u studentů čtyř a šesti letých gymnázií.
Abstract (in English)
Report on research into use of metacognitive, social and affective foreign language learning strategies on students at the upper secondary comprehensive schools in the Czech republic.
Links
GA406/02/1247, research and development projectName: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Czech Science Foundation, Tacit Pedagogical Knowledge and the Self-Regulation of the Process of its Development
PrintDisplayed: 6/6/2024 14:40