VLČKOVÁ, Kateřina. Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů (Use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools). In Študentské fórum, VI. ročník (Zborník príspevkov zo stretnutia študentov doktorandského štúdia, konaného 16. a 17. decembra 2002). Bratislava: PdF UK, 2003, p. 25-29. ISBN 80-88868-84-X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů
Name (in English) Use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools
Authors VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Bratislava, Študentské fórum, VI. ročník (Zborník príspevkov zo stretnutia študentov doktorandského štúdia, konaného 16. a 17. decembra 2002), p. 25-29, 5 pp. 2003.
Publisher PdF UK
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/03:00011332
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-88868-84-X
Keywords in English learning strategies; foreign language acquisition; metacognitive; social and affective learning strategies
Tags foreign language acquisition, learning strategies, metacognitive
Changed by Changed by: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Changed: 10/2/2005 14:01.
Abstract
Výzkum používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů v Brně.
Abstract (in English)
Research into use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools in Brno in the Czech Republic.
Links
GA406/02/1247, research and development projectName: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Czech Science Foundation, Tacit Pedagogical Knowledge and the Self-Regulation of the Process of its Development
PrintDisplayed: 7/9/2024 07:56