Detailed Information on Publication Record
2003
Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů
VLČKOVÁ, KateřinaBasic information
Original name
Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů
Name (in English)
Use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools
Authors
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Bratislava, Študentské fórum, VI. ročník (Zborník príspevkov zo stretnutia študentov doktorandského štúdia, konaného 16. a 17. decembra 2002), p. 25-29, 5 pp. 2003
Publisher
PdF UK
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/03:00011332
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-88868-84-X
Keywords in English
learning strategies; foreign language acquisition; metacognitive; social and affective learning strategies
Změněno: 10/2/2005 14:01, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
Výzkum používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů v Brně.
In English
Research into use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools in Brno in the Czech Republic.
Links
GA406/02/1247, research and development project |
|