RABUŠICOVÁ, Milada, Kateřina TRNKOVÁ, Klára ŠEĎOVÁ and Vlastimil ČIHÁČEK. O školách, v nichž jsou rodiče i ředitelé spokojeni se vzájemnou spoluprací (About Schools where both Parents and Headteachers are Happy with their Mutual Co-operation). Studia Paedagogica, Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, U8. Brno: Masarykova univerzita, 2003, vol. 2003, No 1, p. 103-116. ISSN 1211-6971.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name O školách, v nichž jsou rodiče i ředitelé spokojeni se vzájemnou spoluprací
Name (in English) About Schools where both Parents and Headteachers are Happy with their Mutual Co-operation
Authors RABUŠICOVÁ, Milada (203 Czech Republic, guarantor), Kateřina TRNKOVÁ (203 Czech Republic), Klára ŠEĎOVÁ (203 Czech Republic) and Vlastimil ČIHÁČEK (203 Czech Republic).
Edition Studia Paedagogica, Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, U8, Brno, Masarykova univerzita, 2003, 1211-6971.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/03:00008565
Organization unit Faculty of Arts
Keywords in English mutual cooperation between schools and parets
Tags Reviewed
Changed by Changed by: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr., učo 848. Changed: 21/6/2007 15:45.
Abstract
Příspěvek hledá odpovědi na otázky: Existuje rozdíl v pohledu rodičů a zástupců škol na vzájemnou spolupráci a na aktivity školy? Existuje rozdíl v pohledu na aktivity školy u respondentů u respondentů, kteří jsou se vzájemnou spoluprací spokojeni, a kteří spokojeni nejsou? Je pohled na role rodičů odlišný ve skupině rodičů, kteří jsou spokojeni se vzájemnou spoluprací a ve skupině rodičů, kteří nejsou spokojeni se vzájemnou spoluprací? Odpovědi byly nalezeny prostřednictvím výzkumu, který byl realizován na vybraných mateřských a základních školách v ČR.
Abstract (in English)
In this article authors attepmt to identify some factors by which the schools where both the representatives of the schools and the parents are happy with their mutual cooperation differ from the others.
Links
GA406/01/1077, research and development projectName: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Czech Science Foundation, The Role of Parents as Educational and Social Partners of the Scholl
PrintDisplayed: 1/5/2024 12:32