Detailed Information on Publication Record
2003
Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR
SUCHÁNEK, PetrBasic information
Original name
Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR
Name (in English)
The Analysis of the Using of the Marketing's Instruments in Companies in CR
Authors
SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2003, p. 160-164, 5 pp. 2003
Publisher
EU Bratislava PHF Košice
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/03:00008562
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-225-1737-2
Keywords in English
analysis; marketing's mix; marketing's instruments
Změněno: 18/12/2003 13:20, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Cílem článku je analýza využití marketingových nástrojů podniky a institucemi v ČR. Podkladem článku byl výzkum šedásáti čtyř podniků a institucí z různých oborů v ČR. Podniky nebyly rozlišeny podle oborů nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.
In English
The topic of this paper are problems of merketing's using or using of marketing's instruments with companies and institutions in Czech republic. A base for this paper was a research whose was took sixty four companies and institutions from differend economic areas in Czech republic. Companies was not chose on branches or size. It extracted broad look on heterogeneity of using of marketing's instruments herewith.
Links
IAA7167201, research and development project |
|