SUCHÁNEK, Petr. Analýza marketingu v podnicích ČR (The Analysis of the Marketing in Companies in Czech Republic). In Rozvoj a podpora podnikatelských aktivít v málo rozvinutých regiónech krajín strednej a východnej Európy. 1st ed. Košice: EU Bratislava PHF košice, 2003, p. 27-34. ISBN 80-225-1723-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Analýza marketingu v podnicích ČR
Name (in English) The Analysis of the Marketing in Companies in Czech Republic
Authors SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Košice, Rozvoj a podpora podnikatelských aktivít v málo rozvinutých regiónech krajín strednej a východnej Európy, p. 27-34, 8 pp. 2003.
Publisher EU Bratislava PHF košice
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/03:00008564
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-225-1723-2
Keywords in English the Marketing; the Mix of the Marketing; the Analysis of the Marketing
Tags the Marketing
Changed by Changed by: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Changed: 18/12/2003 13:19.
Abstract
Ve své práci se zabývám analýzou využití marketingu, resp. marketingových nástrojů podniky a organizacemi v České republice. Podkladem pro příspěvek byl výzkum, jehož se zúčastnilo šedesát čtyři podniků a organizací z různých hospodářských oblastí v ČR. Podniky nebyly cíleně vybírány podle odvětví nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.
Abstract (in English)
The topic of this paper are problems of merketing's using or using of marketing's instruments with companies and institutions in Czech republic. A base for this paper was a research whose was took sixty four companies and institutions from differend economic areas in Czech republic. Companies was not chose on branches or size. It extracted broad look on heterogeneity of using of marketing's instruments herewith.
Links
IAA7167201, research and development projectName: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Academy of Sciences of the Czech Republic, Theoretical and methodological aspects of institutional enterprise assitance
PrintDisplayed: 7/5/2024 01:43