D 2003

Analýza marketingu v podnicích ČR

SUCHÁNEK, Petr

Basic information

Original name

Analýza marketingu v podnicích ČR

Name (in English)

The Analysis of the Marketing in Companies in Czech Republic

Authors

SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vyd. Košice, Rozvoj a podpora podnikatelských aktivít v málo rozvinutých regiónech krajín strednej a východnej Európy, p. 27-34, 8 pp. 2003

Publisher

EU Bratislava PHF košice

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/03:00008564

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

80-225-1723-2

Keywords in English

the Marketing; the Mix of the Marketing; the Analysis of the Marketing
Změněno: 18/12/2003 13:19, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Abstract

V originále

Ve své práci se zabývám analýzou využití marketingu, resp. marketingových nástrojů podniky a organizacemi v České republice. Podkladem pro příspěvek byl výzkum, jehož se zúčastnilo šedesát čtyři podniků a organizací z různých hospodářských oblastí v ČR. Podniky nebyly cíleně vybírány podle odvětví nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.

In English

The topic of this paper are problems of merketing's using or using of marketing's instruments with companies and institutions in Czech republic. A base for this paper was a research whose was took sixty four companies and institutions from differend economic areas in Czech republic. Companies was not chose on branches or size. It extracted broad look on heterogeneity of using of marketing's instruments herewith.

Links

IAA7167201, research and development project
Name: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Academy of Sciences of the Czech Republic, Theoretical and methodological aspects of institutional enterprise assitance