Detailed Information on Publication Record
2003
Analýza marketingu v podnicích ČR
SUCHÁNEK, PetrBasic information
Original name
Analýza marketingu v podnicích ČR
Name (in English)
The Analysis of the Marketing in Companies in Czech Republic
Authors
SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Košice, Rozvoj a podpora podnikatelských aktivít v málo rozvinutých regiónech krajín strednej a východnej Európy, p. 27-34, 8 pp. 2003
Publisher
EU Bratislava PHF košice
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/03:00008564
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-225-1723-2
Keywords in English
the Marketing; the Mix of the Marketing; the Analysis of the Marketing
Tags
Změněno: 18/12/2003 13:19, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Ve své práci se zabývám analýzou využití marketingu, resp. marketingových nástrojů podniky a organizacemi v České republice. Podkladem pro příspěvek byl výzkum, jehož se zúčastnilo šedesát čtyři podniků a organizací z různých hospodářských oblastí v ČR. Podniky nebyly cíleně vybírány podle odvětví nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.
In English
The topic of this paper are problems of merketing's using or using of marketing's instruments with companies and institutions in Czech republic. A base for this paper was a research whose was took sixty four companies and institutions from differend economic areas in Czech republic. Companies was not chose on branches or size. It extracted broad look on heterogeneity of using of marketing's instruments herewith.
Links
IAA7167201, research and development project |
|