VLČKOVÁ, Kateřina. Pedagogické zásady. In Teoreticko-metodická propedeutika pro edukační činnosti s dětmi a mládeží. Na pomoc romským pedagogickým asistentům. 1. vyd. Brno: Katedra sociální pedagogiky PdF MU, Kabinet multikulturní výchovy při PdF MU, MSD s.r.o. s. 58-65. skripta. ISBN 80-86633-06-3. 2003.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogické zásady
Název anglicky Educational principles
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Teoreticko-metodická propedeutika pro edukační činnosti s dětmi a mládeží. Na pomoc romským pedagogickým asistentům. od s. 58-65, 8 s. skripta, 2003.
Nakladatel Katedra sociální pedagogiky PdF MU, Kabinet multikulturní výchovy při PdF MU, MSD s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Elportal Masarykovy univerzity
Kód RIV RIV/00216224:14410/03:00030557
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86633-06-3
Klíčová slova anglicky educational principles
Štítky educational principles
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 30. 3. 2010 14:33.
Anotace
Kapitola pojednává o pedagogických zásadách přiměřenosti, názornosti, systematičnosti, individuálnosti, postupnosti, uvědomělosti, trvalosti, aktivnosti, emocionálnosti, praktičnosti, jednotnosti, kvalitnosti a náročnosti, komplexnosti, výchovnosti, zásadě optimismu či pedocentrismu aj.
Anotace anglicky
The chapter deals with Educational principles of activity, quality, complexity, optimism, pedocentrism, individualism, systematism, practicism etc. The principles are discussed and characterized.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 13:49