KREJČÍ, Pavel a Nadežda MICHAJLOVA-STALJANOVA. Semantična charakteristika na sravnenijata v češkite i bălgarskite publicistični tekstove. In Slavistikata v načaloto na XXI vek. Tradicii i očakvanija. Sofija: SemarŠ, 2003, s. 222-229. ISBN 954-8021-13-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Semantična charakteristika na sravnenijata v češkite i bălgarskite publicistični tekstove
Název anglicky Semantic charakteristics of the comparative idioms in Czech and Bulgarian journalistic texts
Autoři KREJČÍ, Pavel (203 Česká republika, garant) a Nadežda MICHAJLOVA-STALJANOVA (100 Bulharsko).
Vydání Sofija, Slavistikata v načaloto na XXI vek. Tradicii i očakvanija. od s. 222-229, 8 s. 2003.
Nakladatel SemarŠ
Další údaje
Originální jazyk bulharština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/03:00008320
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 954-8021-13-7
Klíčová slova anglicky Czech comparative idioms -- Bulgarian comparative idioms -- idioms in journalistic texts
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Krejčí, Ph.D., učo 23013. Změněno: 18. 6. 2008 14:42.
Anotace
Statijata razsledva distribucijata na ustojčivite sravnenija v češkite i bălgarskite publicistični tekstove. Avtorite obrăštat vnimanieto si vărchu semantikata na sravnenijata i tjachnata motiviranost.
Anotace anglicky
Distribution of the comparative idioms in Czech and Bulgarian journalistic texts, their semantics and motivation.
Návaznosti
GP405/02/D164, projekt VaVNázev: Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech
Investor: Grantová agentura ČR, Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 03:22