Detailed Information on Publication Record
2003
Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)
VOGEL, Radek and Lucie FIALOVÁBasic information
Original name
Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)
Name (in English)
Vocabulary Book - New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)
Authors
VOGEL, Radek and Lucie FIALOVÁ
Edition
1. vydání. Brno, 122 pp. 2003
Publisher
Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity
Other information
Type of outcome
Odborná kniha
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-210-3262-6
Keywords in English
Vocabulary; New Insights into Business; Business English; ESF
Změněno: 27/11/2003 16:21, Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
V originále
Slovníček obsahuje zejména odbornou slovní zásobu 15 kapitol učebnice New Insights into Business (Students' Book), včetně lexika z poslechových cvičení a z Workbooku. Je přehledně uspořádán podle jednotlivých kapitol a jejich oddílů v obou učebnicích. Je určen pro studenty s nižší střední a střední pokročilostí.
In English
The Vocabulary Book covers general vocabulary and business terminology contained in the textbook set New Insights into Business (Tullis, Trappe, Power; Pearson Education Ltd./Longman 2000), including Students' Book, Workbook and cassettes. Vocabulary items are listed as they occur in the units of the books. For pre-intermediate and intermediate students.