B 2003

Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)

VOGEL, Radek and Lucie FIALOVÁ

Basic information

Original name

Slovníček k učebnici New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)

Name (in English)

Vocabulary Book - New Insights into Business (Graham Tullis, Tonya Trappe, Susan Power)

Authors

VOGEL, Radek and Lucie FIALOVÁ

Edition

1. vydání. Brno, 122 pp. 2003

Publisher

Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity

Other information

Type of outcome

Odborná kniha

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-210-3262-6

Keywords in English

Vocabulary; New Insights into Business; Business English; ESF
Změněno: 27/11/2003 16:21, Mgr. Radek Vogel, Ph.D.

Abstract

V originále

Slovníček obsahuje zejména odbornou slovní zásobu 15 kapitol učebnice New Insights into Business (Students' Book), včetně lexika z poslechových cvičení a z Workbooku. Je přehledně uspořádán podle jednotlivých kapitol a jejich oddílů v obou učebnicích. Je určen pro studenty s nižší střední a střední pokročilostí.

In English

The Vocabulary Book covers general vocabulary and business terminology contained in the textbook set New Insights into Business (Tullis, Trappe, Power; Pearson Education Ltd./Longman 2000), including Students' Book, Workbook and cassettes. Vocabulary items are listed as they occur in the units of the books. For pre-intermediate and intermediate students.