DOLEŽAL, Michael. Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu. In Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy. první. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice, 2003, s. 59 - 64, 147 s. ISBN 80-225-1723-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{490892, author = {Doležal, Michael}, address = {Košice}, booktitle = {Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy}, edition = {první}, keywords = {public relations; Czech firms; communications; PR agencies}, location = {Košice}, isbn = {80-225-1723-2}, pages = {59 - 64}, publisher = {Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice}, title = {Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu}, year = {2003} }
TY - JOUR ID - 490892 AU - Doležal, Michael PY - 2003 TI - Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu PB - Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice CY - Košice SN - 8022517232 KW - public relations KW - Czech firms KW - communications KW - PR agencies N2 - Článek pojednává o současném stavu PR a zaměřuje se na aktivity, které jsou nejvíce žádány po PR agenturách klienty. ER -
DOLEŽAL, Michael. Vývojové tendence PR jako důležitého nástroje marketingu. In \textit{Rozvoj a podpora podnikatelských aktivit v málo rozvinutých regiónoch krajín strednej a východnej Európy}. první. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislavě, Podnikohospodárská fakulta Košice, 2003, s.~59 - 64, 147 s. ISBN~80-225-1723-2.
|