ŠKARABELOVÁ, Simona and Miroslav FORET. Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru (Public Relations, Lobbing, Marketing in Public Sector). Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři. In Obecná část vzdělávání vedoucích úředníků ÚSC. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, p. 65-79. Učebnice ÚSC. ISBN 80-210-3278-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru
Name (in English) Public Relations, Lobbing, Marketing in Public Sector
Authors ŠKARABELOVÁ, Simona and Miroslav FORET.
Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři.
Edition 1. vydání. Brno, Obecná část vzdělávání vedoucích úředníků ÚSC, p. 65-79, Učebnice ÚSC, 2003.
Publisher Masarykova univerzita v Brně
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-210-3278-2
Keywords in English Public Relations; Lobbing; Marketing in Public Sector
Tags Lobbing, Marketing in Public Sector, public relations
Changed by Changed by: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Changed: 16/12/2003 16:34.
Abstract
Kapitola se zabývá problematikou komunikace s veřejností, public relations, lobbování a marketingu v prostředí veřejného sektoru.
Abstract (in English)
This chapter deals with Public Relations, Lobbing and Marketing in Public Sector.
PrintDisplayed: 25/5/2024 04:34