ŠKARABELOVÁ, Simona a Miroslav FORET. Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru. Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři. In Obecná část vzdělávání vedoucích úředníků ÚSC. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, s. 65-79. Učebnice ÚSC. ISBN 80-210-3278-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikace s veřejností, public relations, lobbování, marketing ve veřejném sektoru
Název anglicky Public Relations, Lobbing, Marketing in Public Sector
Autoři ŠKARABELOVÁ, Simona a Miroslav FORET.
Doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc., Doc. PhDr. Jan Šelešovský, CSc. - editoři.
Vydání 1. vydání. Brno, Obecná část vzdělávání vedoucích úředníků ÚSC, s. 65-79, Učebnice ÚSC, 2003.
Nakladatel Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-3278-2
Klíčová slova anglicky Public Relations; Lobbing; Marketing in Public Sector
Štítky Lobbing, Marketing in Public Sector, public relations
Změnil Změnila: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Změněno: 16. 12. 2003 16:34.
Anotace
Kapitola se zabývá problematikou komunikace s veřejností, public relations, lobbování a marketingu v prostředí veřejného sektoru.
Anotace anglicky
This chapter deals with Public Relations, Lobbing and Marketing in Public Sector.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 10:44