POL, Milan, Petr NOVOTNÝ, Jiří ZOUNEK and Lenka HLOUŠKOVÁ. Na kom stojí kultura současné české školy? (Očima ředitelů škol) (Whom Rests Czech school Culture On? (Head-teachers view)). In Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2003, p. 1-11, 12 pp. ISBN 80-7315-046-8. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{491480, author = {Pol, Milan and Novotný, Petr and Zounek, Jiří and Hloušková, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání}, keywords = {school culture; head-teacher; school}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-7315-046-8}, pages = {1-11}, publisher = {Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta}, title = {Na kom stojí kultura současné české školy? (Očima ředitelů škol)}, url = {http://www.ped.muni.cz/CAPV11/}, year = {2003} }
TY - JOUR ID - 491480 AU - Pol, Milan - Novotný, Petr - Zounek, Jiří - Hloušková, Lenka PY - 2003 TI - Na kom stojí kultura současné české školy? (Očima ředitelů škol) PB - Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta CY - Brno SN - 8073150468 KW - school culture KW - head-teacher KW - school UR - http://www.ped.muni.cz/CAPV11/ N2 - Příspěvek je dalším z dílčích výstupů tříletého projektu , který je zaměřen na poznání kultury české školy a na strategie jejího rozvoje. Na základě výpovědí ředitelů o hlavních skupinách aktérů ve školním životě jsme popsali kulturu české školy coby pedagogickou kulturu s více či méně výraznými akcenty na kulturu dospělých. V tomto příspěvku si ale také všímáme, že pohledy ředitelů jsou vzájemně výrazně rozdílné. Proto s využitím analýzy výpovědí ředitelů o prioritách jejich řídící práce pojmenováváme čtyři typy ředitelů a hledáme shody a rozdíly v jejich postojích k otázce na kom stojí kultura současné české školy? ER -
POL, Milan, Petr NOVOTNÝ, Jiří ZOUNEK and Lenka HLOUŠKOVÁ. Na kom stojí kultura současné české školy? (Očima ředitelů škol) (Whom Rests Czech school Culture On? (Head-teachers view)). In \textit{Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání}. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2003, p.~1-11, 12 pp. ISBN~80-7315-046-8.
|