NOVOTNÝ, Petr. Inovativní učitelé v dnešní české škole. Online. In Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání. Brno: Masarykova univerzita, 2003. s. 1-11. ISBN 80-7315-046-8. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inovativní učitelé v dnešní české škole
Název anglicky Innovative Teachers at Today`s Czech Schools
Autoři NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání Brno, Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání, od s. 1-11, 11 s. 2003.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Web konference
Kód RIV RIV/00216224:14210/03:00008461
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-7315-046-8
Klíčová slova anglicky innovation; teacher; school; case study
Štítky case study, innovation, school, teacher
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 18. 6. 2008 16:07.
Anotace
Příspěvek prezentuje výstupy výzkumu na příkladu jedné případové studie. Analyzuje téma inovací v práci učitele.
Anotace anglicky
The article deals with the results of the research. The case study is used as an example. Innovations the teachers performance are analyzed.
Návaznosti
GP406/02/P121, projekt VaVNázev: Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele
Investor: Grantová agentura ČR, Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 05:37