NOVOTNÝ, Petr. Inovativní učitelé v dnešní české škole (Innovative Teachers at Today`s Czech Schools). In Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání. Brno: Masarykova univerzita, 2003, p. 1-11. ISBN 80-7315-046-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Inovativní učitelé v dnešní české škole
Name (in English) Innovative Teachers at Today`s Czech Schools
Authors NOVOTNÝ, Petr (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Brno, Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání, p. 1-11, 11 pp. 2003.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW Web konference
RIV identification code RIV/00216224:14210/03:00008461
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 80-7315-046-8
Keywords in English innovation; teacher; school; case study
Tags case study, innovation, school, teacher
Changed by Changed by: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Changed: 18/6/2008 16:07.
Abstract
Příspěvek prezentuje výstupy výzkumu na příkladu jedné případové studie. Analyzuje téma inovací v práci učitele.
Abstract (in English)
The article deals with the results of the research. The case study is used as an example. Innovations the teachers performance are analyzed.
Links
GP406/02/P121, research and development projectName: Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele
Investor: Czech Science Foundation, On present practice and some possibilities of development of teachers work
PrintDisplayed: 3/5/2024 01:24