Co by měli učitelé a psychologové vědět o nadaných dětech?
PORTEŠOVÁ, Šárka. Co by měli učitelé a psychologové vědět o nadaných dětech? (What teachers and psychologists should know about gifted children?). Přednáška na MŠMT. 2003. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Co by měli učitelé a psychologové vědět o nadaných dětech? |
Name in Czech | Co by měli učitelé a psychologové vědět o nadaných dětech? |
Name (in English) | What teachers and psychologists should know about gifted children? |
Authors | PORTEŠOVÁ, Šárka. Přednáška na MŠMT. |
Edition | 2003. |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Organization of a workshop |
Field of Study | 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization unit | Faculty of Arts |
Keywords in English | gifted; talent |
Tags | gifted, talent |
Changed by | Changed by: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D., učo 2024. Changed: 13/9/2005 14:45. |
Abstract |
---|
Prispevek seznamuje s problematikou vzdelavani ucitelu a psychologu v praci s nadanymi detmi. |
Abstract (in English) |
---|
Paper presents some possible approaches to education future teachers and psychologists in the field of gifted education. |
Links | |
---|---|
GP406/02/D143, research and development project | Name: Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí |
Investor: Czech Science Foundation, Sociability and emotionality of intelectually gifted children |
PrintDisplayed: 9/10/2024 20:25