MATYÁŠEK, Jiří. Nazorni pouk o neživi naravi. In Zbornik seminarjev: Naravoslovje v šestem in sedmem razredu devetletne osnovne šole, etc. 1. vyd. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 2004, s. 26-27. ISBN 961-234-495-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nazorni pouk o neživi naravi
Název anglicky Popularization of Natural Sciences Classes in the Primary School
Autoři MATYÁŠEK, Jiří.
Vydání 1. vyd. Ljubljana, Zbornik seminarjev: Naravoslovje v šestem in sedmem razredu devetletne osnovne šole, etc. od s. 26-27, 2 s. 2004.
Nakladatel Zavod RS za šolstvo
Další údaje
Originální jazyk slovinština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovinsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 961-234-495-7
Klíčová slova anglicky primary school; practical experience; modernize learning of geology;
Štítky modernize learning of geology, practical experience, primary school
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Jiří Matyášek, CSc., učo 1031. Změněno: 16. 9. 2010 17:19.
Anotace
Na osnovnih šolah sodi poučevanje o neživi naravi, mineralih in kamninah med manj priljubljene tako pri učencih kot pri nekaterih učiteljih. Poglejmo si, kako stanje izboljšati. V praksi je namreč preverjeno, da dobre rezultate dosežemo z uporabo najrazličnejših vizualnih pripomočkov. Glavni takšni pripomočki so šolske zbirke mineralov in kamnin. Vendar so te zbirke na nekaterih šolah v slabem stanju oz. so nepopolne, t.j. ne vsebujejo vseh osnovnih mineralov in kamnin, ali pa ti niso pravilno poimenovani, ker jih učitelj ne zna poimenovati ali pa nima interesa zbirko vzdrževati. Na nekaterih šolah pa takšnih zbirk sploh nimajo. Za izboljšanje stanja je najpomembnejši interes šole in predvsem učiteljev naravoslovja.
Anotace anglicky
Our practical experience says the tuition of geological content of the subject at primary schools is less popular among teachers as well as pupils than the biological one. It is recommendable to involve TV and video programs passed from the pop-scientifical broadcasting to modernize and perfect comprehensibility of sophisticated mineralogy, petrography, palaentology and general geology learning and popularity of the discipline. We find highly recommendable e.g. 12-part Japanese series Miraculous Planet or quinary series by BBC History of Earth.
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 21:54