Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{554434, author = {Zounek, Jiří}, address = {Lázně Sedmihorky}, booktitle = {Poškole 2004}, edition = {2004}, keywords = {ICT; school; teaching; teacher; school culture; media}, language = {cze}, location = {Lázně Sedmihorky}, isbn = {80-239-2598-9}, pages = {28-35}, publisher = {Mezinárodní organizační výbor Poškole, Jednota školských informatiků}, title = {ICT v současné české škole pohledem vybraných médií}, url = {http://poskole.org/2004/}, year = {2004} }
TY - JOUR ID - 554434 AU - Zounek, Jiří PY - 2004 TI - ICT v současné české škole pohledem vybraných médií PB - Mezinárodní organizační výbor Poškole, Jednota školských informatiků CY - Lázně Sedmihorky SN - 8023925989 KW - ICT KW - school KW - teaching KW - teacher KW - school culture KW - media UR - http://poskole.org/2004/ N2 - Příspěvek je jedním z dílčích výstupů výzkumného projektu s názvem Informační a komunikační technologie a kultura školy (K roli informačních a komunikačních technologií v rozvoji kultury české školy). K nepřehlednutelným fenoménům dnešní doby patří média, která mají významný vliv na utváření obrazu o realitě a obsah mediálních sdělení je mnohými recipienty považován za pravdivý obraz skutečnosti. Zájem aktérů školního vzdělávání o informační a komunikační technologie je podněcován mnoha faktory, mimo jiné také pozitivními či negativními signály z okolí škol. Jedním z nejdůležitějších prostředků, který ovlivňuje představy lidí ve školách o ICT, jsou právě masová média, popř. média určená široké populaci pedagogických pracovníků či vědeckým pracovníkům. V příspěvku si proto autor klade otázky, zda a jak reflektují vztah ICT a školy, resp. vzdělávání vybrané české odborné pedagogické časopisy, periodika určená pedagogické veřejnosti (tištěná i elektronická) a denní tisk. V závěru příspěvku jsou diskutovány výsledky analýzy médií vzhledem k současnému rozvoji ICT a fungování škol. ER -
ZOUNEK, Jiří. ICT v současné české škole pohledem vybraných médií. In \textit{Poškole 2004}. 2004. vyd. Lázně Sedmihorky: Mezinárodní organizační výbor Poškole, Jednota školských informatiků, 2004, s.~28-35. ISBN~80-239-2598-9.
|