D 2004

The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches

KRIŠTOF, Martin and Petr SUCHÁNEK

Basic information

Original name

The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches

Name in Czech

Analýza marketingového mixu českých podniků z vybraných odvětví

Authors

KRIŠTOF, Martin (203 Czech Republic) and Petr SUCHÁNEK (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vyd. Vilnius, Society and consuption: economic-managerial and social-cultural factors, p. 54-54, 1 pp. 2004

Publisher

Vilnius university

Other information

Language

English

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Lithuania

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/04:00009646

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

9986-19-618-3

Keywords in English

Czech republic; marketing mix; marketing research; marketing; branch analysis

Tags

Reviewed
Změněno: 17/1/2007 01:20, Ing. Martin Krištof

Abstract

V originále

The aim of the paper is to analyse marketing mix detecting hidden reserves in function of the marketing department in Czech companies and to formulate recommendations for management of Czech companies.

In Czech

Článek se zaměřuje na analýzu marketingového mixu a odhalení skrytých rezerv ve fungování marketingových oddělení v českých podnicích a snaží se formulovta doporučení pro vedení těchto podniků.

Links

IAA7167201, research and development project
Name: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Academy of Sciences of the Czech Republic, Theoretical and methodological aspects of institutional enterprise assitance