D
2004
The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches
KRIŠTOF, Martin and Petr SUCHÁNEK
Basic information
Original name
The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches
Name in Czech
Analýza marketingového mixu českých podniků z vybraných odvětví
Authors
KRIŠTOF, Martin (203 Czech Republic) and
Petr SUCHÁNEK (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Vilnius, Society and consuption: economic-managerial and social-cultural factors, p. 54-54, 1 pp. 2004
Publisher
Vilnius university
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Lithuania
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/04:00009646
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
Keywords in English
Czech republic; marketing mix; marketing research; marketing; branch analysis
V originále
The aim of the paper is to analyse marketing mix detecting hidden reserves in function of the marketing department in Czech companies and to formulate recommendations for management of Czech companies.
In Czech
Článek se zaměřuje na analýzu marketingového mixu a odhalení skrytých rezerv ve fungování marketingových oddělení v českých podnicích a snaží se formulovta doporučení pro vedení těchto podniků.
Links
IAA7167201, research and development project | Name: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání | Investor: Academy of Sciences of the Czech Republic, Theoretical and methodological aspects of institutional enterprise assitance |
|
Displayed: 11/11/2024 07:52