D 2004

Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů: výzkumná zpráva

HAVEL, Jiří a Kateřina VLČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů: výzkumná zpráva

Název anglicky

Factors influencing the professional teacher`s skills

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant) a Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Brno, Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů, s. 155-175, 2004

Nakladatel

Masarykovy univerzita v Brně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00011446

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3378-9

Klíčová slova anglicky

Professional teacher`s skills; factors influencing the development of professional teacher`s skills; teacher`s professional mastery; further skills; development; interventions; professionalization.

Štítky

development, further skills, interventions, Professional teacher`s skills, professionalization., teacher`s professional mastery
Změněno: 7. 6. 2004 14:35, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek prezentuje výsledky přípravného výzkumu tříletého projektu GA ČR. V dotazníkovém šetření byly zkoumány faktory ovlivňující rozvíjení profesních dovedností učitelů.

Anglicky

The text introduces survey results of factors influencing the professional teacher`s skills development and some contextual aspects of development of professional teacher`s skills.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Zobrazeno: 5. 11. 2024 17:30