D
2004
Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů: výzkumná zpráva
HAVEL, Jiří a Kateřina VLČKOVÁ
Základní údaje
Originální název
Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů: výzkumná zpráva
Název anglicky
Factors influencing the professional teacher`s skills
Vydání
1. vyd. Brno, Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů, s. 155-175, 2004
Nakladatel
Masarykovy univerzita v Brně
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00011446
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
Professional teacher`s skills; factors influencing the development of professional teacher`s skills; teacher`s professional mastery; further skills; development; interventions; professionalization.
V originále
Příspěvek prezentuje výsledky přípravného výzkumu tříletého projektu GA ČR. V dotazníkovém šetření byly zkoumány faktory ovlivňující rozvíjení profesních dovedností učitelů.
Anglicky
The text introduces survey results of factors influencing the professional teacher`s skills development and some contextual aspects of development of professional teacher`s skills.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV | Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole | Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole |
|
Zobrazeno: 5. 11. 2024 17:30