D 2004

Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů (výzkumná zpráva)

VLČKOVÁ, Kateřina a Jiří HAVEL

Základní údaje

Originální název

Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů (výzkumná zpráva)

Název anglicky

Facotrs and the context of teachers professional skills development

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant) a Jiří HAVEL (203 Česká republika)

Vydání

Brno, Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů. Sborník z mezinárodní konference konané dne 24.2.2004 na PdF MU v Brně. Sborník prací PdF MU č. 174. Řada pedagogiky a psychologie č. 22. od s. 155-175, 21 s. 2004

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00011451

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3378-9

Klíčová slova anglicky

Teachers professional skils development; factors influencing the development

Štítky

factors influencing the development, Teachers professional skils development
Změněno: 7. 6. 2004 14:40, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Výsledky výzkumu faktorů ovlivňujících rozvoj profesních dovedností učitele.

Anglicky

Research report on factors influencing the development of teachers professional skills (feed back, further development areas etc.).

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Zobrazeno: 23. 12. 2024 23:50