Detailed Information on Publication Record
2004
Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů (výzkumná zpráva)
VLČKOVÁ, Kateřina and Jiří HAVELBasic information
Original name
Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů (výzkumná zpráva)
Name (in English)
Facotrs and the context of teachers professional skills development
Authors
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor) and Jiří HAVEL (203 Czech Republic)
Edition
Brno, Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů. Sborník z mezinárodní konference konané dne 24.2.2004 na PdF MU v Brně. Sborník prací PdF MU č. 174. Řada pedagogiky a psychologie č. 22. p. 155-175, 21 pp. 2004
Publisher
MU
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/04:00011451
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-210-3378-9
Keywords in English
Teachers professional skils development; factors influencing the development
Změněno: 7/6/2004 14:40, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
Výsledky výzkumu faktorů ovlivňujících rozvoj profesních dovedností učitele.
In English
Research report on factors influencing the development of teachers professional skills (feed back, further development areas etc.).
Links
GA406/03/1349, research and development project |
|