D 2004

Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů (výzkumná zpráva)

VLČKOVÁ, Kateřina and Jiří HAVEL

Basic information

Original name

Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů (výzkumná zpráva)

Name (in English)

Facotrs and the context of teachers professional skills development

Authors

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor) and Jiří HAVEL (203 Czech Republic)

Edition

Brno, Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů. Sborník z mezinárodní konference konané dne 24.2.2004 na PdF MU v Brně. Sborník prací PdF MU č. 174. Řada pedagogiky a psychologie č. 22. p. 155-175, 21 pp. 2004

Publisher

MU

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/04:00011451

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-210-3378-9

Keywords in English

Teachers professional skils development; factors influencing the development

Abstract

V originále

Výsledky výzkumu faktorů ovlivňujících rozvoj profesních dovedností učitele.

In English

Research report on factors influencing the development of teachers professional skills (feed back, further development areas etc.).

Links

GA406/03/1349, research and development project
Name: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Czech Science Foundation, Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school