VLČKOVÁ, Kateřina and Jiří HAVEL. Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů (výzkumná zpráva) (Facotrs and the context of teachers professional skills development). In Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů. Sborník z mezinárodní konference konané dne 24.2.2004 na PdF MU v Brně. Sborník prací PdF MU č. 174. Řada pedagogiky a psychologie č. 22. Brno: MU, 2004, p. 155-175. ISBN 80-210-3378-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů (výzkumná zpráva)
Name (in English) Facotrs and the context of teachers professional skills development
Authors VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor) and Jiří HAVEL (203 Czech Republic).
Edition Brno, Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů. Sborník z mezinárodní konference konané dne 24.2.2004 na PdF MU v Brně. Sborník prací PdF MU č. 174. Řada pedagogiky a psychologie č. 22. p. 155-175, 21 pp. 2004.
Publisher MU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/04:00011451
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-210-3378-9
Keywords in English Teachers professional skils development; factors influencing the development
Tags factors influencing the development, Teachers professional skils development
Changed by Changed by: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Changed: 7/6/2004 14:40.
Abstract
Výsledky výzkumu faktorů ovlivňujících rozvoj profesních dovedností učitele.
Abstract (in English)
Research report on factors influencing the development of teachers professional skills (feed back, further development areas etc.).
Links
GA406/03/1349, research and development projectName: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Czech Science Foundation, Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school
PrintDisplayed: 26/5/2024 10:47