HALÁMEK, Petr and Martin ŠAUER. Konkurence měst a obcí v cestovním ruchu (Competition of towns and municipalities in tourism). Online. In Konkurence ve veřejném sektoru, Objektivizace dělby práce mezi státní správou a samosprávou v řízení veřejného sektoru. Brno: ESF MU, 2004. p. 204-213, 247 pp. ISBN 80-210-3359-2. [citováno 2024-04-23]
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Konkurence měst a obcí v cestovním ruchu
Name (in English) Competition of towns and municipalities in tourism
Authors HALÁMEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor) and Martin ŠAUER (203 Czech Republic)
Edition Brno, Konkurence ve veřejném sektoru, Objektivizace dělby práce mezi státní správou a samosprávou v řízení veřejného sektoru, p. 204-213, 247 pp. 2004.
Publisher ESF MU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/04:00010117
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-210-3359-2
Keywords in English tourism; destination; partnerships; marketing strategy
Tags destination, marketing strategy, partnerships, tourism
Changed by Changed by: Ing. Martin Šauer, Ph.D., učo 11092. Changed: 12/1/2005 15:40.
Abstract
Příspěvek se zabývá konkurencí a možnostmi spolupráce mezi regiony v oblasti cestovního ruchu. Je definován pojem destinace jako produkt cestovního ruchu, rozebrány jednotlivé přístupy pro jeho použití a vymezeny základní charakteristické typy. Teoretický úvod doplňuje definice marketingové strategie, jejích prvků a používaných typů a vymezení role veřejného sektoru v oblasti cestovního ruchu. Praktická aplikace jednotlivých poznatků umožní definovat konkurenci a konkurenční boj uvnitř regionů jako negativní faktor rozvoje cestovního ruchu. Možné řešení je představováno vhodným vymezením turistické destinace a respektováním předpokladů pro její vytvoření a udržení výsledků.
Abstract (in English)
Paper deals with a competition of municipalities and possibilities of partnerships among different destinations.
Links
MSM 145600001, plan (intention)Name: Faktory efektivnosti rozvoje regionů České republiky
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Efficiency Factors of the Czech Republic's Regions
PrintDisplayed: 23/4/2024 18:49