Detailed Information on Publication Record
2004
Konkurence měst a obcí v cestovním ruchu
HALÁMEK, Petr and Martin ŠAUERBasic information
Original name
Konkurence měst a obcí v cestovním ruchu
Name (in English)
Competition of towns and municipalities in tourism
Authors
HALÁMEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor) and Martin ŠAUER (203 Czech Republic)
Edition
Brno, Konkurence ve veřejném sektoru, Objektivizace dělby práce mezi státní správou a samosprávou v řízení veřejného sektoru, p. 204-213, 247 pp. 2004
Publisher
ESF MU
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/04:00010117
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-210-3359-2
Keywords in English
tourism; destination; partnerships; marketing strategy
Změněno: 12/1/2005 15:40, Ing. Martin Šauer, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá konkurencí a možnostmi spolupráce mezi regiony v oblasti cestovního ruchu. Je definován pojem destinace jako produkt cestovního ruchu, rozebrány jednotlivé přístupy pro jeho použití a vymezeny základní charakteristické typy. Teoretický úvod doplňuje definice marketingové strategie, jejích prvků a používaných typů a vymezení role veřejného sektoru v oblasti cestovního ruchu. Praktická aplikace jednotlivých poznatků umožní definovat konkurenci a konkurenční boj uvnitř regionů jako negativní faktor rozvoje cestovního ruchu. Možné řešení je představováno vhodným vymezením turistické destinace a respektováním předpokladů pro její vytvoření a udržení výsledků.
In English
Paper deals with a competition of municipalities and possibilities of partnerships among different destinations.
Links
MSM 145600001, plan (intention) |
|