STEHLÍK, Antonín. Farben machen Leute. Treffpunkt, Cudrefin Schweiz:. Association ACTI-VITA - CCP 40 269727 3, 2004, roč. 2004, č. 110, s. 10-11.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Farben machen Leute
Název anglicky Colour influences customer
Autoři STEHLÍK, Antonín.
Vydání Treffpunkt, Cudrefin Schweiz: Association ACTI-VITA - CCP 40 269727 3, 2004.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Švýcarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky colour; marketing; influence
Štítky colour, influence, marketing
Změnil Změnil: doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc., učo 1722. Změněno: 14. 7. 2004 09:00.
Anotace
Meritum článku spočívá v působnosti barev v kontextu s marketingem. Jedná se o základní kategorie symboliky barev v jejich vývoj a realizaci na evropském trhu. Jsou uvedeny příklady. Rozvoj hospodářství u nás, stejně tak i v sousedních státech požaduje intenzivní přípravu podnikatelských subjektů pro podnikatelské prostředí evropského trhu.
Anotace anglicky
Core of the article lies in using impact of colours for marketing purposes. There are mentioned basic categories of the colour symbolic in their evolution and realisation at the European market, followed by examples. The development of economy in Czech Republic and in the neighbouring states requires intensive preparation of the business subjects for the business environment of the European market.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaVNázev: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 20:15