VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Petra METELKOVÁ and Andrea HOLEŠINSKÁ. Marketing and Management in the tourist Destinantion of South Moravia (Marketing and Management in the Tourist Destination of South Moravia). In Recenzovaný sborník + CD ROM referátů z 9. mezinárodní konference na téma: "Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství". Tábor: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta katedra cestovního ruhcu v Táboře, 2004, p. 192-197. ISBN 80-7040-690-9. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{556824, author = {Vystoupil, Jiří and Šauer, Martin and Metelková, Petra and Holešinská, Andrea}, address = {Tábor}, booktitle = {Recenzovaný sborník + CD ROM referátů z 9. mezinárodní konference na téma: "Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství"}, keywords = {destinační management; destinační marketing; turistický region; organizace cestovního ruchu; realizace destinačního managementu a marketingu}, language = {eng}, location = {Tábor}, isbn = {80-7040-690-9}, pages = {192-197}, publisher = {Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta katedra cestovního ruhcu v Táboře}, title = {Marketing and Management in the tourist Destinantion of South Moravia}, year = {2004} }
TY - JOUR ID - 556824 AU - Vystoupil, Jiří - Šauer, Martin - Metelková, Petra - Holešinská, Andrea PY - 2004 TI - Marketing and Management in the tourist Destinantion of South Moravia PB - Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta katedra cestovního ruhcu v Táboře CY - Tábor SN - 8070406909 KW - destinační management KW - destinační marketing KW - turistický region KW - organizace cestovního ruchu KW - realizace destinačního managementu a marketingu N2 - This contribution reports on the development and experience in destination management and marketing in the tourist region of South Moravia. It characterizes the current status of destination management and marketing in Europe and its development in the Czech Republic. Further, it discusses the practical realization of destination management and marketing at particular levels of the chosen region. Finally, it describes the main problems of destination management and marketing in selected tourist regions and the respective possible solutions. ER -
VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Petra METELKOVÁ and Andrea HOLEŠINSKÁ. Marketing and Management in the tourist Destinantion of South Moravia (Marketing and Management in the Tourist Destination of South Moravia). In \textit{Recenzovaný sborník + CD ROM referátů z 9. mezinárodní konference na téma: ''Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství''}. Tábor: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta katedra cestovního ruhcu v Táboře, 2004, p.~192-197. ISBN~80-7040-690-9.
|