V originále
Cílem tohoto článku je na základě existujících standardů kvality sociálních služeb, které jsou určeny pro organizace sociální práce, navrhnout modifikované standardy kvality, které by byly využitelné v prostředí organizací politiky zaměstnanosti, jmenovitě na úřadech práce. Tento náš počin zdůvodňujeme naším nedávným zjištěním, že individuální akční plán, strategie práce s klienty užívaná pouze několik let na úřadech práce v ČR i zahraničí, je designem a filozofií shodná s úkolově orientovaným přístupem, tradiční metodou sociální práce. Modifikací stávajících standardů kvality nabízíme nový nástroj kontrolující kvalitu služeb poskytovanou zprostředkovateli zaměstnání na úřadech práce.
In English
The aim of the article is to suggest modified quality standards usually used in social work environment applicable to the public employment services (PES) environment. This attempt we legitimate by already confirmed assertion that individual action plan, the new work method used on unemployed clients in PES for a few years is very similar to the task-centred approach, traditional method employed in social work. We supply a new tool supervising service quality to exercising by street-level bureaucrats in PES.