Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{558136, author = {Stránská, Zdenka}, address = {Olomouc}, booktitle = {Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004.}, edition = {1.}, keywords = {learning styles; primary school; traditional school; alternative (Dalton) school; pupils}, language = {cze}, location = {Olomouc}, isbn = {80-244-1059-1}, note = {Poster, plný text příspěvku o rozsahu 7 stran je dostupný na přiloženém CD-ROM. Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Philosophica, Psychologica 35 - Supplementum.}, pages = {28-28}, publisher = {FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností}, title = {K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách}, year = {2005} }
TY - JOUR ID - 558136 AU - Stránská, Zdenka PY - 2005 TI - K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách PB - FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností CY - Olomouc SN - 8024410591 N1 - Poster, plný text příspěvku o rozsahu 7 stran je dostupný na přiloženém CD-ROM. Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Philosophica, Psychologica 35 - Supplementum. KW - learning styles KW - primary school KW - traditional school KW - alternative (Dalton) school KW - pupils N2 - Záměrem výzkumného šetření bylo srovnání proměnných stylu učení u žáků tradičních základních škol a škol s daltonskými prvky výuky. Výzkumný soubor tvořilo 115 žáků (60 dívek, 55 chlapců) druhého stupně základní školy. K diagnostice učebního stylu byla použita česká verze amerického Dotazníku stylů učení - LSI autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. Price (v překl. a úpr. J. Mareše, 1992). Cílem výzkumu bylo zjistit, zda existují rozdíly ve stylu učení mezi žáky navštěvujícími školu s tradičním typem vzdělávání a výchovy a žáky navštěvujícími školu s alternativním typem vzdělávání a výchovy (daltonského typu). ER -
STRÁNSKÁ, Zdenka. K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách. In \textit{Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004.}. 1. vyd. Olomouc: FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností, 2005, s.~28. ISBN~80-244-1059-1.
|